Tuesday, November 2, 2010

atas permintaan cik nabihah pnye blog http://nabihahjohan.blogspot.com/ jadi disini sy listkan
25 random thing about me yg saya rase cik nabihah dah sedia tau n kenal...hihi:D
thnx 4 da tag anyway

syarat-syarat permainan adalah seperti berikut.



25 Random Things About Me..

1.saya suka sgt warna "ijau"
2.saya setia orangnyer
3.saya peramah dgn org xknl,dn pemalu cket ngn org yg sy knl
4.saya nangis bila sakit dan geram dgn sesuatu
5.saya senyap bila saya marah
6.saya xnak terlibat dlm bdg it sbnrnye
7.saya nak sgt tgok org sy syg bahagia
8.saya tido msti ngn selimut
9.saya BENCI lipas
10.saya ada mslh lupa bnde remeh
11.saya nak teringin nak naik lagi roller coaster
12.saya susah buat keputusan
13.saya kdg2 mulut lpas,maaf ye kwn2
14.saya suka tgok sume genre muvie..layan~
15.saya xsuka org cakap bnyak terlampau
16.saya syg sgt fmly saya
17.saya nak kawin 5taon lg,xkire
18.saya xbole hidup tanpa rakan2
19.saya pendengar setia
20.saya suka 'pau 'adik saya
21.saya suka mengira nombor
22.saya selalu tido lewat
23.saya xsuka keje makan gaji
24.saya xreti makan ubat
25.saya nak kete sendiri,uma sendiri bila dah jejak umo 25


fuhh,lega dah..pnt akl pkir nk tulis pe..n bwah ni list org yg ditag..
sila buat ok...




No comments:

Post a Comment